“Dete sa epilepsijom u školi” – uputstvo

TwitterFacebookGoogle+PinterestShare

1. Početak seminara

Za pristup seminaru potrebni su sledeći parametri:

  1. Adresa sajta na kojem se nalazi seminar
  2. “User name”, vaše korisničko ime (dobićete mejlom)
  3. “Password”, vaša šifra (dobićete mejlom)

Pošto ste se prijavili na seminar (vidi paragraf “Način prijavljivanja“), na Vaš e-mail će stići neophodni podaci za pristup seminaru  (korisničko ime,  šifra, adresa sajta).

Korisničko ime i šifru dobro zapamtite (zapišite), jer će vam biti neophodni pri svakom pristupanju platformi za učenje (vidi paragraf  “Način rada na platformi Moodle”).

Da bi ste pristupili seminaru potrebno je da učinite sledeće korake.

Korak 1

U web pretraživač  upišite web adresu  stranice na kojoj se nalazi seminar . Otvoriće vam se stranica koja traži upisivanje neophodnih podataka

Korak 2

Upišite svoje korisničko ime i šifru. Šifru je najbolje kopirati u prostor koji je predvidjen za šifre, jer se pri ukucavanju često dese greške.

Korak 3

Izaberite kurs “Dete sa epilepsijom u škloli”. Uvodna stranica kursa Vam je dostupna i tu možete videti osnovne  informacije o kursu, njegovoj strukturu i naslove tema koje se obradjuju. Otvorite i popunite Vaš profil. Pročitajte obaveštenja.  Prva tema koja se obradjuje biće dostupna od prvog dana početka kursa.

Želimo Vam uspešan rad na kursu.

2.  Način rada na seminaru

Seminar “Dete sa epilepsijom u školi” se realizuje  na sistemima za učenje Moodle, koji je maksimalno prilagođen učesnicima i ne zahteva visoko poznavanje korišćenja računara. Za osnovno korišćenje sistema, dovoljno je poznavati rad na internetu pomoću programa internet pregledača (“brovzeri”).

Seminar je podeljen na 4 tematske celine koje sadrže materijale, linkove, zadatke, testove. Svaku temu  treba da obradite  do određenog roka. Ti rokovi se poklapaju sa završetkom teme, što znači da treba da pristupite seminaru najmanje jednom u toku trajanja jedne teme. Prva tema je dostupna od najavljenog datuma početka seminara i traje 7 dana (od ponedeljka do nedelje). Nova tema se otvara sledećeg ponedeljka, tako da je za 4 teme potrebno 4 nedelje, tj 28 dana.

Nakon prijave na seminar i povratne informacije o datumu početka seminara, dobićete korisničko ime i lozinku na email adresu sa kojom ste se prijavili. Veoma je važno da se na seminar prijavite samo sa jednom email adresom, kako ne bi došlo do zabune. Takođe je važno i da se prijavite pod onim imenom i prezimenom koje će po završetku seminara pisati na sertifikatu. Seminaru ne morate pristupiti odmah nakon otvaranja, ali je preporučljivo da se uključite u prva dva-tri dana.

Warning_Danger_Sign_clip_art_small VAŽNO: Internet je glavna linije komunikacije pa je potrebno  da u vreme pohađanja Seminara  češće proveravate svoj email (onaj koji ste koristili za prijavu na seminar), jer se sve važne informacije o seminaru šalju i na mailove učesnika seminara.

 3. Način rada na platformi Moodle

Seminar ima standardan vizuelni oblik, uostalom, kao i svi oblici ediukacije koji se odvijaju na Moodle okruženju:  zaglavlje, leva,  desna i centralna kolona.

U zagljavlju su opšti podaci o platformi, naslov kursa, navigacija kroz kurs i status polaznika

U levoj koloni se nalazi blok za navigaciju kroz seminar i blok za podaševanje ličnog  profila

U desnom bloku su razni blokovi koji se tiču toka seminara, kao što su kalendar aktivnosti, najnovije vesti, blok sa listom aktivnosti koje su se desile od Vaše poslednje posete seminaru..

Srednja kolona je glavni deo i tu se prikazuju sadržaji vezani za svaku temu koja se obradjuje.

 4. Način prijavljivanja i uplate kotizacije

Potrebno da pri prijavljivanju precizno i tačno upišiete svoju e-mejl adresu. Takodje je potrebno da svoju elektronsku poštu proveravate  češće u vreme trajanja kursa. Prijaviti se možete na dva načina:

  1. popunjavanjem forme za prijavljivanje na sajtu www.horizontiko.rs.  Pri popunjavanju forme, potrebno je pratiti uputstva.
  2. slanjem e-mail-a  administratoru seminara  na sledeću e-mail adresu: vemil@mts.rs. Mejl mora da sadrži osnovne podatke (Vaše Ime i Prezime, e-mail adresu). Ukoliko ste odabrali termin, upišite datum.
  3. Ukoliko ustanove prijavljuju svoje radnike, potrebno je da mejlom dostave broj radnika, imena i prezimena i lične e-mail adrese svakog radnika na sledeću e-mail adresu:  vemil@mts.rs. Na mejl ustanove stići će predračun sa podacima za uplatu.

U roku od 48 sati dobićete povratni mejl sa daljim uputstvima o pristupu  seminaru. Istim mejlom ćete dobiti bankovni račun i ostale parametre za uplatu kotizacije. Kotizacija se uplaćuje najkasnije 7 dana pre datuma početka seminara, a u roku od dva naredna radna dana mejlom ćete dobiti  potvrdu o uplati.

5. Termini seminara

Planirani termini početka seminara u prvom polugodištu školske 2016/2017 godine su sledeći:

  • 3.10.2016.
  • 21.11.2016.
  • 16.1.2017.

Pri prijavljivanju, možete upisati željeni termin seminara. Ukoliko ne upišete datum, dodeliće Vam se prvi slobodan termin.

Prijavite se na kurs